יוסף חיים קנטור חובש כיפת יחי

כעת בהתוועדות ב770
שניאורסון מנסה לספר את סיפורו מהשבת באיתמר בעת שנרצחו משפחת פוגל ע''ה
וקנטור קוטע אותו מידי כמה רגעים
קנטור מספר שמישהו שאל אותו שם יש מחלוקת בחב'''ד והא ענה לו שהמחלוקת היא האם שרים אי אי אי אי שנית בקרוב הוא שא שא שא שנית בקרוב....
והתחילו לנגן הוא אלוקינו

כעת הוא מספר על גבי הולצברג

הוידיאו המלא מהבנקעט במוצאי שבת


ילדי השלוחים סיימו לנגן את ניגון הצ''צ עם בני פרדימן, כעת פיאמנטה מנגן בחליל








השמיטו את ה'יחי' במכוון מהתמונה של כינוס השלוחים תשנ''ד-בושה וחרפה

על הרקע של הכינוס השנה
לרגל שלושים שנה מהכינוס הראשון-נתלו ע''ג הקיר תמונות מכל השנים של הכינוס
בתמונה של תשנ''ד השמיטו במכווןם את היחי

תצלום מתוך הכינוס

ג'ו ליברמן סיים כרגע את נאומו


גו' ליברמן כעת בנאום שלו באנגלית




הנאומים כתובים מראש

הוכחה לכך שהנאום ים כתובים מראש-התרגום הסימולטני מקדים את הנואם המקורי בתירגום שלו...
מה שאומר שהכל מופיע על דפים מראש
לא נותנים לאף אחד לומר משהו בלי שיגיהו או יותר מזה יכתבו את זה בשבילו.
במל''ח מקפידים על זה במיוחד בשנים האחרונות ארחי מה שקרה להם בא' מהכינוסים האחרונים.
אחרי שהנדיב בוגלבוב שירבב בנאום המוגה סיפור שקרה לו בכתיבה ע''י האגרות קודש
ע''מ למנוע שוב את אותה טעות קריטית, מקפידים שם על זה בהדיקות.

משה קוטלרסקי מדבר כרגע-הנאום המלא כרגע באתר

העסק שלו משנים אחרונות של החיים שלו שהבן שלו יתחתן בתוך המשלםחה ובפרשה רואים שיצחק הולך להתחתם עם מי/הו במשפחה ובשביך זה אנלחנו מכריזים על שני פרויקטים חדשות מכריזים כרגע ע'''י הנדיבות של מיש רוצה בעילום שמו בנוער העולמי שיקח כל ילד יהודי שמתחיל ללכת לבית הכנסת לקחת אותו בשנות הנוער כל הגילאים עד שיגיעו לנישואים ואנחנו נדאג לראות שמאתיים שלוחים יקחו את הפרויקט
והיוזמה השניה החדשה שכל שליח יקחו בשעבע חודשים עשרים יהודים שלא היה להם כל שקר עד עכשיו ושיעשו מצווה אחת עכ''פ 
עשרים יהודים בקהילה שלו 
והשלוחה עשרים נשים 
וחשבון נגיע למיליון אנשים השנה שאף פעם לא נגעו בהם ויעשו עוד מצווה
כל ילד יהודי שיש לו אפשרות לקבל חינוך יהודי עוד מסיבהץת של נוער 
פחות מזה אנחנו לא מגיעים למטרה שלנו הרבי אמר אם יש אלף יהודים בעיר שלך והגעת 999 תקבל שכר גדול ועדיין לא מילאת את התפקיד שלך 
כל שליח \איפוא שהוא נמצא
אי אפשר לשבת באדישותץ ולנטח כמה פעלנו עד עכשיו
אין שום דמיום לזה במשך ההיסטוריהנ הרבי יאמר תודה רבה אבל יש עוןד הרבה מה לעשות
ועד שכל ילד יהודי לא יקבל חינוך יהודי לא הגענו למטרה שלנו
טככה בטוחים שלא נגיע לג' תמוז תשע''ד
ונהיה עם הרבי בגוף גשמי
שה'ב''ה ימלא כל אחד \ואחד כל הברכותםרנסה
נחת יהודי חסידי
הבנה וחכמנה
למרות כל הניסיונות
נזכה למשיח צדקנו
כמו שאמרתי הרבה פעמים ראיתי יהודי באולובמה ביתץ אבות לא כשר הילדים שלו זרקו אותו והדבר הכי יקר זה התמונות של הנכדים מה אני יגדי לך סבר שלי היה קןרא לזה שבת קודש
הבן שלי קורא לזה סוף שבוע יש לי צמרומותץ מה הנין שלי יקרא לזה
יופ לפני המשחק של הכדרגוגל
צריך לשדרג את היהדות 
\מודה לכל הבעה''ב
והשלוחייןם
תודה ה' חבקך אתכם
מחיאות כפיים

משה קוטלרסקי פתח את דבריו ומזמין את הרב איסאקוב לבוא ולומר פרק תהילים של הרבי והרב מנשה אלטהויז

התרגום של גולוכובסקי
מקדים את משה קוטלרסקי משום מה
לא ברור למה

רואים כעת וידאו של הרבי
צמאה לך נפשי




משה קוטלרסקי עלה על הבימה


הוא עוד לא התחיל לדבר
ברמקול של התירגום שומעים את הרקע וההוראות שניתנות כרגע לרב גולוכובסקי מי שמתרגם את הכינוס לשפה העברית

כעת התחיל הבאנקעט במלון מאריוט

בני פרידמן מנגן 'האדרת והאמונה'
השלוחים כעת תופסים את מקומותיהם.
נמשיך לעדכן

כעת בערוץ 10 כתבה על החרדים-במהלכה ראיינו שניים מנשות חב''ד


וידיאו מהריקודים הערב בבנקעט המשיחיסטי ב770


הלילה מזיזים את השעון בארצות הברית כשעה אחורה


תמונות נוספות מסיום הכינוס ב770



השנה שינו את מיקומה של הבימה,
בשונה משנים שעברו השנה הבימה עמדה במזרח 770 -בצידה הימני של 770.
כמו כן בצידו השמאלי של ארון הקודש נפרשה תמונה ענקית של הרבי בא' מההתוועדויות קודש.


תמונות ראשוניות מהבנקעט של המשיחיסטים ב770




משתלח כנגד המשיחיסטים-נחום שפירא

מאת הרב נחום שפירא
לחיים! לחיים ולברכה!
רבים שואלים: מהו החילוק העיקרי בהנהגה היום יומית בין "חסידי חב"ד" ולבין "אנשי המשיחסטין"? הלא לשניהם יש שתי אוזנים, שתי עיניים ואף אחד. שניהם לובשים כובעים, חליפות. שניהם (לכאורה) לומדים תורה ומקיימים מצוות – אז מה בעצם החילוק ביניהם בפועל?!
התשובה ע"ז פשוטה, ובהקדם:
לאחרונה השתתפתי במניין של קריאת התורה, ולא הי' כהן לעלייה הראשונה. האם מבטלים את ה"קריאת התורה"? לא! יש פתרון על-פי שו"ע והוא: במקומו של ה"כהן" קוראים ל"ישראל" והוא נעשה "במקום כהן" – וממשיכים בקריאת התורה.
דבר ברור הוא אשר ה"ישראל" שאותו קראו לעלי' של ה"כהן" לא נעשה בכך ל"כהן", אפילו באם יקבל אלף פעמים את העלי' של "במקום כהן" –לעולם לא יהי' כהן, ואסור לו לעלות לדוכן ולהתנהג כ"כהן" בשום דבר.
*
לאחר התבוננות קצרה בזה, באתי למסקנה פשוטה: זהו החילוק העיקרי בין "חסיד ליובאוויטש" לבין "משיחיסט"!!
ביום ג' תמוז תשנ"ד הסתלק אבינו רועינו כ"ק אדמו"ר זי"ע, מאז ממאנים חסידי חב"ד להנחם, ממאנים להשלים עם המציאות, והזכרונות והגעגועים העזים מתגברים וכו'. ביותר מתבטא הדבר כשמגיע חודש תשרי, חודש שהי' מלא בגילויים נעלים מהרבי, ואז נעשים הגעגועים חזקים יותר. כאשר הזמנים האלו באים, עולים הזכרונות של ימי האור והקדושה שחסרים לנו עתה. אין פ"נ כללי, אין תקיעות מפי הרבי, אין לעקאח, אין כוס של ברכה, אין חלוקת דולרים, אין כפרות, אין מארש נאפוליון, אין נטילת ד' מינים של הרבי, אין הקפות עם הרבי, אין גילויים, אין מענות מהרבי.
כל זה הוא ההרגש הפשוט שיש אצל כל חסיד חב"די.
אמנם מה עשו "אנשי המשיחיסטן"?  מצאו "פתרון" לכל זה. הם מצאו... "במקום" רבי [או באנגלית "אלטרנטיבה"], והכל על מקומו יבא בשלום.
אין אנו זוכים לקבל מהרבי "כוס של ברכה" – אין בעיה! נעמוד בשורה ב-770 במוצאי יו"ט בסמיכות למקומו הק', במקום שחילק כוס של ברכה, "נקבל כוס של ברכה" ונכריז שזה "מהרבי" (גם בלעדיו) והכל טוב ויפה.
אין אנו זוכים לקבל "לעקאח" בערב יוהכ"פ – לא נורא, נעמוד בשורה בסמיכות ל"גן עדן התחתון" מתחת ל"מאגנעט" ונכריז שזה "לעקאח מהרבי" והכל טוב ויפה.
אין אנו זוכים לברך על "ד' מינים של הרבי" – לא נורא, אין בעיה! מישהו יקנה ד' מינים, נעמוד בשורה בסוכה הגדולה ב-770 ונכריז שזה "ד' מינים של הרבי" (גם בלעדיו) והכל טוב ויפה.
אין אנו זוכים לקבל מענות ברורות על שאלותינו ששאלנו מאת הרבי במשך ארבעים שנה – לא נורא! נפתח אגרות קודש, נשים נייר בא' העמודים, נמצא מילה או שורה יפה ונכריז "קבלתי מענה מהרבי" (גם בלעדיו) והכל טוב ויפה.
וכהנה רבות.
"חסידי חב"ד" באים מחודש תשרי שבורים ורצוצים על המצב שבו נמצאים אנו עתה לאחר ג' תמוז, ולעומתם "אנשי המשיחסטין" יוצאים מחודש תשרי שמחים וטובי לב.
במילים פשוטות: בשעה שחסידי חב"ד רוצים דוקא את הרבי עצמו (הרבי ה"או?ט?נטי") כפי שהי' בימי האור והקדושה, מסתפקים "אנשי המשיחיסטין" בכך שמצאו להם "במקום רבי",  ("אלטרנטיב רבי").
הדבר המזעזע הוא: עפ"י הנהגה המוזרה הזו של אנשי המשיחיסטן, שמצאו להם "פתרון" ל"בעי'" של "ג' תמוז" הוא, הרי לשיטתם ג' תמוז תשנ"ד הי' יכול להיות גם (לא בשנת תשנ"ד, אלא) בשנת תשל"ד ר"ל! מה החילוק?! מדוע לא בעצם?! בין כך יש גם עכשיו הכל מהרבי! בין כך עושים "שביל" עבור הרבי להכנס למקומו הק' ב-770! בין כך מברכים אנו על "ד' מינים" של הרבי, בין כך מקבלים  מענות מהרבי! - רחמנא ליצלן. 
לשיטתם, טוב ונוח עכשיו יותר מכפי שהי' לפני ג' תמוז: בקיץ שעבר כשישב לו יהודי בביתו בעיה"ק צפת ולא ידע האם לרוץ למטה ל"מקלט" אם לאו, וחשש מפני הטילים, מה עשה? הוא "שואל את הרבי" (באמצעת האגרות) ו"הרבי עונה לו". ממש א מחי'! בשעה שבשנים כתיקונם קשה הי' לו לכתוב לרבי, קשה היה להשיג את חברי המזכירות לדעת האם יצא מענה ק' אם לאו, וגם אם כבר השיג את הרב קליין, לא בכל פעם קיבל מענה. אבל עתה: במשך כל היום "כותבים לרבי" ומיד "הרבי עונה". "הלואי" (ר"ל) הי' דבר כזה מלפני עשרים שנה...!
מילא אלו שראו את הרבי, היו בהתוועדות "און האבן זיך געווייקט" בד' אמות של 770 עד תשנ"ד, יודעים היטב בפנימיות לבבם אשר ה"משחק" החדש אינו אלא "משחק" כפשוטו. אבל הדור החדש אשר "לא ידע את יוסף" שמפטמים את מוחם עם שטויות כאילו "רואים את הרבי" או "שומעים את הרבי" או "מקבלים מענה מהרבי" או "ברכו על הלולב של הרבי" וכיו"ב והם מאמנים לכל זה – איז אויף זיי איז א ביטערער רחמנות.
לכן, במענה להשאלה מהו החילוק בין "חסידי ליובאוויטש", ו"אנשי המשיחסטין"? החילוק הוא עיקרי ויסודי. ובסגנון שאומרים ברבים כאשר עושים סיום על מסכת בש"ס - "אנו רצים והם רצים", על דרך זה אפשר לומר בנידון דידן, אנחנו רוצים והם רצים.
אנו רוצים את הרבי כפשוטו כפי שהי' קודם בלי שום שינויים כלל וכלל (הרבי ה"אוטנטי") והם רצים לרבי ה"פיקטיבי" החדש שנתהווה אצלם.
הם מכריזים הכרזות שונות למיניהם כל חד לפום שיעורי' דילי', יחי, מה"מ, מה"מ שיל"ו, "מה"מ שליט"א" וכיו"ב.
ואנו אומרים אודותם: "אח און וויי איז צו זיי, א פרעמדין רבי'ן האבן זיי"!

כינוס השלוחים תשנ''ד

אתר חב''ד און ליין מעלים עובדות-מתביישים במה שקרה בפועל והתפרסם ע''ג שחור לבן......

באתר חב''ד און ליין הביאו יומן מכינוס השלוחים תשנ''ד
בחלק מהיומן נכתב מה התרחש כשכולם היו באוהל בהשמטה מכוונת ומעוותת של מה שהיה שם  וז''ל:
מאות שלוחים הצטופפו בסמוך ממש למקום הציון. בציון לא נישאו נאומים, גם לא היה שליח ציבור שיקרא בקול פרקי תהילים. כל שליח מכונס לעצמו, מעביר את תפילות קהילתו, שיפסקו צרות עם ישראל ושהרבי יחזור לאיתנו. הצצה חטופה על העומדים מסביב, מגלה שלוחים נשואי פנים, דומעים ומתייפחים.

ואילו בעיתון כפר חב''ד נכתב מה באמת התרחש באוהל באותם שעות:

בושה וחרפה!

על פי הפרסומים כחמש מאות אלף! שלוחים הגיעו השנה לכינוס השלוחים,
השאלה היא היכן רואים את כולם ב770?
לא הגיוני שכולם מגיעים ל770,
אחרת 770 היה ממש עמוס פי שתיים מהכמות שישנה ב'תשרי'.
רוב השלוחים נשארים באוהל לשבת ומגיעים לכמה דקות בא' מימי החול.
שלא לדבר על השלוחים שכלל לא נכנסים ל770 ה''י,
שליח של הרבי לא נכנס ל770,
היכן נשמע כזה דבר?
מה בדיוק הוא מספר למקורבים שלו?
מה?
ישנם מקורבים של שלוחים שכלל לא יודעים מה זה 770 איפה זה 770
בושה לליובאוויטש.

כעת כחצי שעה לפני צאת השבת בארצות הברית אנשים גולשים באתר חב''ד דעות ואקטואליה

כרגע עוד שבת בארה''ב וישנם כרגע תשעה צופים מארה''ב שקוראים באתר.
מעניין....