שליח בבלגיה מגיב-מה יגיד עכשיו אלי קאופמן?

חזרתי השבוע מהכנס הנפלא של רבני אירופה שהתקיים בבוקרשט שברומניה. כנס של קידוש שם שמיים. שלשה ימים של התעלות רוחנית נפלאה. והכל הודות למארח הרב נפתלי דייטש שאירח אותנו בכל לבו ונפשו ועשה הכל להצלחת הכינוס.

ראינו מקרוב את פעולותיו של הרב דייטש ועמדנו נפעמים מגודל ההצלחה וההשפעה שיש לו על יהודי בוקרשט. ניתן לומר שעיקר היהדות ברומניה מתרכזת סביב פעולותיו הברכות של בית חב"ד בבוקרשט. אנחנו השולחים הצעירים למדנו מהרב דייטש שיטות פעולה שלא ידענו עליהן. פעולות נועזות הזוכות להצלחה כבירה בשטח. לדברי הרב דייטש, בשנים הקודמות היו גורמים מסוימים שניסו לשים רגליים לפעולות חב"ד, אבל בשנים האחרונות הגורמים הללו עזבו את רומניה כך שהפעילות מצליחה ומתפשטת בכל רחבי המדינה.

האיש שכתב את הפוסט המשמיץ על הרב דייטש הוא כנראה מאלו שהסתובבו ברומניה בעבר והפריעו לשליחות של הרבי. ב"ה שהוא עזב. ומה שנותר לו הוא רק להשמיץ ולהעליל. שיבושם לו. הקב"ה יסלח לו על עוון חמור של לשון הרע ורכילות שהאיש נכשל בהם לרוב. אנחנו נמשיך בעבודת הקודש בשליחותו של הרבי והכלבים ימשיכו לנבוח...



התגובה המלאה של אליהו קאופמן

לכבוד: חב"ד דעות

בס"ד
   לכבוד: חב"ד דעות
   הנדון: תגובה לאחת התגובות שלכם
   מתחת למאמר שבו פרסמתם את דברי על המתרחש ברומניה - תחת הכותרת "אליהו קאופמן מספר דברים מזעזעים על שליח חב"ד ברומניה", התפרסמה תגובה של "אנונימי" אחד (התגובה השלישית שם) המשמיצה אותי מבלי יכולת שלי לאתר את ה"מגיב" ולהביאו לכל דין שאראה לנכון. ניסיתי לשלוח תגובת נגד באתרכם אך יתכן שבעיה טכנית או אי מיומנות שלי בהזנת הפרטים מנעה את הפרסות תחת המשמיץ.
         המשמיץ הלה טען כי סילקו אותי מכחל הקהילות בארה"ק ובבריטניה והוסיף עוד מספר "קומפלימנטים". ראשית, אכתוב בגלוי כי אינני חושד שדווקא באיש חב"ד עסקינן אלא אני יותר חושד שמדובר ב"שליח מצווה" של הזקן אליקים שלזינגר מלונדון אשר עמדותיו והשקפותיו נעות מהרפורמים ועד "נטורי קרתא". האיש נפגע מחשיפותיי שהוכיחו כי הלה מאשר לפדרציה המתבוללת ברומניה למכור ולהשכיר בתי עלמין לנדל"ן עבור מסחר ותו לא. הייתי שוב שמח אילו האיש היה מזדהה בשמו כפי שמעולם לא הסתתרתי מאחורי "אנונימוס" כשחשפתי את האמת.
      ולתוכן תגובתי. מי שירצה יצור עימי קשר ואוכיח לו כי רק בימי התנהלה האורתודוכסיה ברומניה כפי שצריך ובשנים שהייתי רבה של "קהילת אוהל שרה" שם הייתי גם הנציג בוועידת רבני אירופה (לפני הקמת "מרכז רבני אירופה"). יש בידי מכתבי המלצה ועדויות כתובות מגדולי ישראל בכל היבשות על פעילותי ברומניה ועל תמיכתם בכל דרכי בעניין בתי העלמין נגד הפדרציה.  באשר למר דוייטש הרי שלא מעט רבנים - ובכללם הרבנים החב"דים בבריטניה , קיבלו ממני דיווח על דוייטש ומעולם לא הסתתרתי מהם דבר. יתרה מכך, יש בידי הקלטת שיחות (אינני מקליט כדי לבזות אלא זהו נוהל בטיחותי אצלי לכל שחותי) בהן הרבנים גולד וגולדברג מחב"ד והרב לינקר ועוד שורה ארוכה של רבנים מ"מרכז רבני אירופה" מודים כי שמעו על דוייטש לא רק ממני ולרעה וכי הוא מבחינתם פסול לעדות ממונות. דויטש - כשהגיע לבוקרשט בפעם הראשונה, הוא התארח אצלי ואפילו קיבל ממני סיוע לוגיסטי ראשון אך בהמשך הוא פנה למעללים שדת ויהדות מהם והלאה ולכן יצאתי נגדו בחנית ובכידון. גם הרב לנדא מבני ברק הפסיק - לאחר זמן קצר מאוד,להסתייע בו בנושאי כשרות ברומניה. מי שמכם חושב שהאיש דויטש הוא "פטריוט" של חב"ד מוזמן לקרא ממני בקיצור כי בשנת 2006 הוא חבר לחסיד סאטמר מקולקל בשם שלמה ברבר מארה"ב (מאנשי הרב אהרון טיטלבאום) שבבעלותו היה מפעל מצות ברומניה ויחד הם אפו ושיווקו – בתמיכת דוייטש, מצות "עבודת יד" שנאפו בחלק מהזמן ללא משגיח ובחלק אחר מהזמן ב"השגחת" אשתו של ראביי רפורמי רב מעללים ונשלחו ליהודים חרדים ולקהילות חב"ד בחבר העמים. רק לאחר שהדבר פורסם על ידי בכל העולם האפייה הופסקה לאלתר ולתמיד מאז. אולי בין הקבוצות והחסידויות ישנם ויכוחים רעיוניים אך אין כך הדבר בין ה"שייגיצים" מאותם חוגים, אלה פועלים יחדיו כשהם מחטיאים את הרבים..
    יש בידי הוכחות לכל דבר כולל יין נסך שזויף כ"כשר" בחתימה מזויפת של הרב מחפוד ונפתלי דוייטש והפדרציה ברומניה מכרו אותו ביודעין שהוא כזה. ישנו יהודי ישראלי משמוכן להעיד שנפתלי דוייטש לקח ממנו 100 דולר לאחר כניסת שבת ונפתלי אף הוסיף כי " לא מאוחר אף פעם לעשות בעסקים".  ישנו הזוג שצילם אותו מתנשק עם אישה זרה בנמל התעופה לוד. וישנן עוד מאות עדויות שכתבתי עליהן. אתם מוזמנים לשאול את הרב שי גרליצקי (שמה שהוא שכח אני עוד לא יודע...) מדוע הוא ברח מבוקרשט ומדוע הוא סירב לאכול בבית הכנסת של דויטש.
     בכל אופן, לא ראיתי את התגובות העוינות לי משפרסמתי בפעם האחרונה על עניין ההבדל בין חב"ד לנפתלי אלא באמת , האמינו לי, כתבתי כמשיח לפי תומי. אינני מסתיר את עמדותיי בשום תחום ואמנם גם על השקפות אלו או אחרות של חב"ד אני חולק מפעם לפעם  אך גם עם כאלה המזוהים עם השקפות כמותי אני מנהל דו שיח. אבל נפתלי דויטש איננו מותקף על ידי משום השתייכותו—חס ושלום, לחב"ד, ויעידו רבני חב"ד באירופה, בישראל ובארה"ב , שהרבה לפני מתן פומבי לדעותי  כנגדו הרי שביקשתי מהם להתערב. כמו שאני מבקר וחושף את שלזינגר – שמתקרא "בריסק" ו"סאטמר", כך הם הדברים נגד נפלי ו"שייגיצים" אחרים מכל החוגים. היה טוב אם מישהו היה מסביר לרב קוטלבסקי כי התעקשותו לעמוד מאחורי נפתלי היא רק גורמת ליתר חילול ה' ואם הוא יודח זה לא יביא בושה לחב"ד אלא להיפך.
    לסיום, אני מודיע בזאת כי באמת ובתמים רומניה היא מקום בעייתי מאז ומעולם לכל חוגי היראים ובימי רבנותי שם באמת ראיתי "נפלאות". ואני שוב מדגיש, הייתי שמח שכל מי שטוען נגדי ומביא עלילות שווא שיפרסם את שמו ואח"כ יאמר איזה "דברים מחפירים" גרמו ל"סילוקי". זו הבעיה בכלל עם ה"טוקבקים" באינטרנט. אודה אם תפרסמו את תגובתי ושוב אני מזמין כל אחד מהקוראים ליצור עימי קשר יחיד. בכל אופן, האחרון שהתנצל על מה שכתב נגדי ועשה זאת בבית המשפט בפ"ת היה העיתונאי מנחם רהט , שגם הוא ניזון מרב סרן "שמועתי.
  בתודה:

     הרב אליהו קאופמן

אליהו קאופמן מגיב לדברים שנאמרו באתרינו


 ראשית, שום מאמר שלי לא נכתב בתגובה לאיזה "טוקבק" עלוב ו"אנונימי". אלא לגופו של עניין. שנית, יצא המגיב מה"אנונימיות" שלו ויגלה לי איזה קהילה בדיוק סילקה אותי כדי שאוכל לתבוע אותו היכן שיראה לי. הייתי רוצה לשמוע נגד אלו שלוחים אחרים נלחמתי כמו בסיפור של דוייטש. לעומת זאת יש בידי הקלטות ברורות של גולד וגולדברג מחב"ד ולינקר ועוד כמה רבנים מ"מרכז רבני אירופה" המסתייגים מדוייטש ורואים בו גם פסול לעדות ממונות.. יש לי גם זוג שראה וצילם ומוכן להעיד על התנשקותו של דויטש עם אישה זרה בנמל התעופה לוד לפני מספר שנים. ויש לי גם ישראלי שיעיד כי נתן לדויטש 100 דולר לאחר כניסת השבת ודויטש הוסיף אח"כ כי "אף פעם לא מאוחר לעשות עסקים". הייתי מציע לאנשי חב"ד להפסיק ללכת בדרכם של כל מיני "חסיד טוקבק" כמו האחרון ובמקום זאת לדאוג שהאיש מבוקרשט יפסיק עם חילול ה' שלו. מי שמחפש את האמת מוזמן ליצור איתי קשר בנושא. אני בכלל בספק אם ה"טוקבק" שהפעם הגיב הוא חב"דניק אלא מדובר בשליח של המזיק הזקן אליקים שלסזינגר מלונדון, שגם לו עסקים מפוקפקים ברומניה עם הפדרציה המתבוללת בכל הנוגע לאישור מכירת והשכרת בתי העלמין היהודיים לסוחרי נדל"ן וקבלת פרסים על כך מאותה פדרציה ומנשיא רומניה היוצא.
דווקא חסידי חב"ד הבריטים הם קשובים ומאמינים במה שמתואר על ידי ברומניה ואני יכול למלא רשימה עם אותם אנשים חשובים. לצערי הרב ישנם שני אנשים החוסמים את סילוקו של דויטש:1) אביו - שאינני יכול שופטו.2) מר קוטלבסקי.
מי שרוצה עוד פרטים מיהו דוייטש שיפנה לרב שי גרליצקי - שאני בטוח כי הוא שכח כבר את מה שאני עוד לא יודעץ.
כולם מוזמנים לראות את מכתבי רבני א"י , ארה"ב ובריטניה ביחס לפיעלותינו בבריטניה


אלי קאופמן מגיב על אחת התגובות באתרינו,

לאחר הפוסטים הקודמים, על אודות נפתלי דייטש, הגיב אחד הקוראים אל אליהו קאופמן, שהוא שונא חב״ד מובהק, כתוצאה מכך כתב אלי קאופמן את עמדתו על השלוחים וחסידי חב״ד.
     

השבוע אמור להיערך "כנס הרבנים" של "מרכז רבני אירופה" ברומניה תחת חסותו של ה"שייגיץ" נפתלי דוייטש. כבר כתבתי מספיק על כך ועל האיש אך בשבוע שעבר קיבלתי טלפון לא צפוי - מאחד מראשי הפדרציה המתבוללת שכבר זמן רב ניתק איתי את הקשר בגלל מלחמתי נגדם על כל מה שמתחולל בנושא ה"יהדות" במדינה זו. אותו אחד - בכיר בתפקידו, ביקשני לנסות לעצור את הכנס. מעבר לצד התחרותי הסמוי שיש להם ולנפתלין הזה הרי שטענתו היתה שישנם אנשים שעלולים לגרום לנפתלי בושות ולספר למשתתפים על מעלליו. הסברתי לבן שאילו הייתי בעל כוח והשפעה ב"מרכז רבני אירופה" הרי שהתמונה היתה שונה ולכן כתבתי את מה שכתבתי לפני כשבועיים וזהו זה. מנגד אמרתי לו שדווקא אשמח אם יקרה הדבר הזה - שמישהו יספר לאנשי "מרכז רבני אירופה" ולמפעיליהם מחב"ד מיהו נפתלי דויישט ויגרום לו לבושה בפני האורחים שלו.
    עם כל המחלוקת ההשקפתית שלי עם חב"ד הרי שבתנועה זו ישנם רבנים, שליחים ויהודים נפלאים. למשל  אותו שליח חב"ד החי מעל 20 שנה בקישינב שבמולדביה העצמאית וכמדומני שכבר מזמן עבר את גיל ה-80,  ושיהיה לו עד 120. שמו של האיש הוא הרב זלמן אבלסקי שליט"א והוא כמדומני שייך לפלג ה"משיחיסטים", אך זה באמת אינו משנה לי כי אני אינני איש חב"ד. לאיש הזה קהילה נאה שיצרה יש מאין, הוא מנחיל יהדות נטו –  כרב דאשי של המדינה, גם לקהילה היהודית הכללית במולדביה העצמאית  וכל נושאי הגרות, טהרת המשפחה והכשרות הם אצלו במדרגה מיוחדת של יראת שמים. בימים שהייתי רב קהילת "אוהל שרה" ברומניה נהגתי לשלוח אליו טובלות כאשר בעיית המקוואות הכשרים היתה קיימת ברומניה (לאחר ששליחי חב"ד האחרים ברומניה - ובראשם  הרב שי גרליצקי , עזבו את  המדינה הזו וברחו מנפתלי דויטש, חזרה הבעיה). לרב אבלסקי היה שוחט עופות שבאחד הימים החליט הרב אבלסקי להיפטר ממנו מאחר ותפסו בקלקלתו. לימים פגשתי את השוחט הזה בבית המדרש של "ויזני'ץ- מונסי" בעיר מונסי בארה"ב. מטר של קללות, חרפות מלוכלכות וגידופים מן השוק הנחית הלה על הרב אבלסקי בפני. מששמע כי אני מגיע מבוקרשט שברומניה הוא לפתע החל לברך את נפתלי דוייטש ולהללו וטען  כי "זהו שליח אמיתי של הרבי". התפלאתי מאוד על ה"אהבה" הזו ומה לו ולרומניה והחלטתי - עם חזרתי לרומניה, לבדוק את העניין. משחזרתי הבנתי מהרב אבלסקי כי אותו סורר איים על חייו ואף עמד לשכור איש  מיוחד "לטפל" ברב אבלסקי עד   תום (...). בירור נוסף העלה כי נפתלי דוייטש עמד להביא את הלה לבוקרשט לשחוט עופות למרות כל מה שהיה ידוע עליו בחב"ד. או-אז הרמתי טלפון לנפתלי והזהרתי אותו שאם האיש יגיע לרומניה לעבוד במחיצתו כל הסיפורים עליו יצאו החוצה באופן תקשורתי. נפתלי נבהל ואח"כ נסוג.
   במנצ'סטר שבבריטניה חיה קהילה חב"דית שהיא מהמפורסמות ביראת השמים שלה בעיר ועם ישיבה שרמת בחוריה איננה נופלת מרמת "ישיבת הדגל" של העיר -"שערי תורה". ראש הישיבה- הגאון עקיבא כהן, איננו מפורסם רק ברמת התורה ויראת השמים שלו אלא גם ברמת החסד שהוא עושה עם אחרים, ולא רק עם אנ"ש חב"ד. אחיו של הרב הזה - הרב אשר כהן, הוא אחד מהרבנים המקובלים ביותר על כל קהילות העיר ביתר בישראל. הרבנים בלינוב , ארביב וגרליצקי הם סמל הכשרות של איטליה וכך גם הרב חזן בבריסל שבבליה. בפולין ניהלה חב"ד מאבק עם מסירות נפש אדירה נגד שודריך הקונסרבטיבי. בלונדון הרב הרשל גליק הוא "כלבויניק" תורתי ורב חסד עבור כל יהודי והוא  אחת מכתובות החסד של שכונת "סטמפורד היל" החסידית בעיר. בשכונת "המפסטיד סאבב גרדנס" בלונדון הבריטית הרי שבחורי ישיבת חב"ד במקום הם הסמל לקירוב לבבות. בתי חב"ד בחבר העמים (כולל זה שבסמרה – שם פעיל אחיו של דוייטש) הם המרגוע לכל יהודי המחפש מנין כשר וכשרות בדרכו מפה לשם.
    אז אני שואל את אנשי חב"ד , מדוע הם אינם יכולים לסיים את פרשת ה"שייניציאדה" של הנתפתלין מבוקרשט? הרי גולדברג, גולד ועוד אישים ורבנים לא מעטים בחב"ד וב"מרכז רבני אירופה" הודו ומודים כי מדובר ב"שייגיץ" והוא פסול אצלם לעדות, אז מדוע להמשיך בצביעות הזו? מסילוקו של הנפתלין הזה לא יבוא שום "חילול ה'" אך מהישארותו  הרי שחילול ה' ימשיך  בהחלט להיות מונף אל על. האם רק בגלל שהרב חיים שלום דוייטש מעדיף שמעללי בנו לא יעשו בארה"ק אלא ברומניה, היה כדאי ש ארבעה אברכי חב"ד יקרים כיוסף חיים הרב שי גרליצקי, משה סטאריק ונחום יברחו מארץ זו כשהם מנועים אפילו לאכול כשר שם – במקום שנפתלי קורא לו "בית חב"ד?
רק לפני מספר חודשים שלח הנפתלין הזה "מועמדת לגיור" לאב"ד לונדון וזו במקום להגיע לבריטניה שאלה את האב"ד טלפונית, בשמו של הנפתלין, האם תוכל ללמוד "יהדות" דרך ה"סקייפ" של האינטרנט.
בטוחני כי בחב"ד חייבים לערוך חשבון נפש אמיתי כי סוגיית נפתלי דוייטש ומעלליו היא הקשה ביותר ששמעתי אי פעם על איזה שליח חב"ד או מישהו המציג עצמו כ"רב". לגבי מה יהיה אח"כ לחב"ד ברומניה, הרי שאם שינוי כזה יקרה , מסתמא שרבים כמוני יהיו מוכנים לסייע להמשך ולא לערוך חשבונות קטנוניים ש"רק חב"ד תרויח מהפעילות ברומניה"..

מיהו נפתלי דייטש השליח? ברומניה? חלק שני

                                                     חב"ד על הזמן
     נפתלי דוייטש הוא שמו שליח חב"ד לרומניה. זהו בנו של  הרה"ג חיים שלום דוייטש מהירושלמים של חב"ד. כשהאב שמע פעם שבנו מחלל שם שמים בבוקרשט וישנה דרישה להחזירו לישראל הוא טען כי "עדיף שיחלל שמים בבוקרשט ולא בירושלים". האב עצמו - בביקוריו המעטים ביותר אצל בנו (הבן שוהה ברומניה כבר 13 שנה) אינו אוכל ואינו שותה ממטבחו אלא מהאוכל שהוא ורעייתו מביאים מא"י. לבעל תשובה מרומניה הוא ענה - לאחר שהלה התלונן על התנהגות בנו , כי "הוא הכבשה השחורה של המשפחה".  נפתלי דוייטש - עוד בימי עלומיו בישיבת חב"ד בלונדון (בשכונת "המפסטיד סאבב גארדנס"), לא נראה רבות בשיעורי התורה. חבריו לשעבר מאותה תקופה מעידים כי "נהג לבלות בשיעורי עזר ליהודיות חילוניות או נוכריות כשהללו היו בגפן בביתן". ברומניה הוא מצא כר נרחב להוללות וללא פיקוח. כבר בשנתו הראשונה - ב"סדר הפסח" שהוא "ערך" במלון "אינטרקונטיננטאל" בבוקרשט, עבר המלצר הרומני בין המוזמנים (הגברים ישראלים והנשים נוכריות) ושאל "חופשי, חופשי" מה היו מעדיפים לאכול כמנה עיקרית - "עוף או חזיר". מיותר לציין שמשגיח לא היה ב"סדר" זה.
    גם בשנים שאח"כ דרך כוכבו של "שייגיץ" זה , ואף עלה ב"שייגיוצו" משנה לשנה. כך למשל מכר יין נסך שזויף לכשר בחותמתו של הרב מחפוד , ורק כשהעניין פורסם בישראל וברומניה הוא הפסיק בכך- לצד שותפיו מהפדרציה המתבוללת ומר מנחם הכהן (ה"רב הראשי" דאז). אבל עד שהפסיק הוא נסע מספר פעמים למדינת מולדובה הסמוכה וצפה - יחד עם מנחם הכהן , ב"ניסוך היין" של הגויים המקומיים ,שאח"כ גם הניחו את החותמות המזויפות של הרב מחפוד על היין ה"נסוך" שלהם. בפעם קודמת לקחו על עצמם הצמד הכהן - דוייטש להכין יין "כשר" ברומניה עצמה. בסיום התהליך הם הותירו במקום את התויות ה"כשרות" והנוכרים השתמשו בהן להמשך היצור ה"כשר"(תמונה מצורפת)...  מפעם לפעם העסיק נפתלי  "משגיחים" נוכריים מלובשים בארבע כנפות והציגם כיהודים לפני קהל המבקרים. בלילות שבת וחג מחללים שבת אצלו ע"י שיחות פלפון וגם באמצע תפילות השבת והחג עצמן. עניין חילול השבת אצל מר דוייטש איננו בגדר "עבירה" ממש אלא "תלוי בעסקים". אחד מהישראלים שביקרו בעבר בבית הכנסת שלו העיד כי לצערו הרב הגיע מאוחר מדי - בליל שבת (לאחר קבלת השבת והחשיכה), לבית הכנסת וחשב כי ימנע ממנו לשלם חוב של כמאה יורו לנפתלי, על מזוזות שקנה. משאמר לנפתלי כי "זה אולי מאוחר כרגע לשלם את החוב".. נפתלי חייך מלוא שפתיו ופלט-"אף פעם לא מאוחר לעשות עסקים". האיש המופתע מתשובת "רבו" הוציא את השטר של המאה יורו ונפתלי חטפו והניחו בכיסו, ובסוף סעודת ליל שבת הוא המשיך איתו הביתה. נהגו  הנוכרי של נפתלי העיד לימים כי "זה לא היה סוד בינינו שנפתלי התהלך עם כסף בשבת". אחד משליחי הסוכנות לרומניה סיפר כי לא פעם ולא פעמיים  נפתלי  ניראה בשבת קודש או ביום טוב מעשן סיגריה - בפינה עלומה.
    גם בבעיות "אבן העזר" לוקה ה"שייגיץ" הזה. לא פעם ולא פעמיים הוא ממתין שכולם יעזבו את בית הכנסת ואז - כשמחשיך ממש, הוא מתייחד עם איזה "שיקסה" או סתם "יידישע שיקסה" לזמן ממושך ונועל את משרדו על שניהם. לפני מספר שנים העירוני משנתי -  בערך בשעה 02 לפנות בוקר, זוג יהודים יוצאי רומניה וישראל. לאחר שביקשו ממני סליחה על השעה המאוחרת הם החלו לספר בהתרגשות כי שניות קודם לכן הם צפו כיצד נפתלי דוייטש נוחת בנמל התעופה בלוד ומיד מתחבק ומתנשק עם אישה זרה! הללו תיעדו במצלמתם את ה"אירוע" (ויתכן שבע"ה , בעתיד, התמונה תפורסם). לפני מספר חודשים גיליתי כי הסיפור הזהנ- של גיפופים עם נשים זרות, לא היה "מעידה חד פעמית" של נפתולצי'ק אלא מנהג נוכרי שאימץ לעצמו כ"אקט של נימוס" עם נשים זרות. יהודי חרדי - יוצא רומניה, מאנטוורפן, סיפר לי כי במסגרת עסקיו ברומניה הכיר ידיד חילוני מישראל. אותו ידיד מתפלל מפעם לפעם בבית הכנסת של נפתלי והתיידד איתו. לפני מספר חודשים הם (נפתלי והידיד) נסעו יחד לישראל ובהגיעם לארץ נסעו לבית הישראלי. מה הופתע האחרון כאשר לאחר שנישק את ביתו שהגיעה לפרקה ניגש גם "רבו" נפתלי לבת וחזר על מעשה אביה על שתי לחייה!
      לא כאן המקום להרחיב על נושא טהרת המשפחה  של מר דוייטש ואשתו (ביתו של מר קמיניצקי -ה"היסטוריון" הנודע), אך רק אציין שעם בוא הזוג כמעט שנתיים לא היה מקווה כשר ברומניה ואילו בדרכון האישה לא הוטבעה חותמת של יציאה וכניסה מידי חודש, ודי לחכימא ברמיזא. לימים - עם הקמת המקווה בבוקרשט, גילה שליח חב"ד אחר (שברח מהתפקיד - כמו שאר שליחי חב"ד, בגלל "שייגיוצו" של דוייטש) - הרב שי גרליצקי מת"א, כי היה צריך לתקן דבר מה לכשרות המקווה. לאחר פרשת בניית הדיסקוטק ליד המקווה בבוקרשט הוצא לנפתלי סכום כסף לבניית מקווה אלטרנטיבי אך הוא סירב בטוענו כי "לא צריך יותר מדי טובלות בעיר ולאשתי לא מפריע לטבול שם כשהדיסקוטק עובד".
     אבל התחום החביב על דוייטש ברומניה - כשהוא שם ללעג את הדת , היא הכשרות. האיש הוא "טרפאניאק" לכל דבר. מלבד "סדרי פסח" - עם ה"בחירה" בין עוף לחזיר, או "פרשיות היין" וה"משגיחים" הנוכרים היו לאיש עוד מאות הברקות "כשרותיות". כך למשל התחלתו ה"כשרותית  הבינלאומית"  ברומניה החלה כאשר הציע לארגון ה - "אוקי" (לסניף הישראלי) להעניק "כשרות" ליצוא לישראל למפעל בצקים ומאפים של מחלל שבת ישראלי שבו אפו גם  "כיסים" בצקיים במילוי נקניקיות חזיר והכל ללא משגיח , אלא בהשגחתו האישית בלבד (ונוכחותו שם עמדה להיות בין 5 ל-עשר דקות). ההצעה לבסוף נגנזה. למרות היות המפעל טרף נפתלי לקח ממנו נפתלי תרומות לבית הכנסת שלו, של אלפי סופגניות בחנוכה ואזני המן בפורים ושאר לחמים ומאפים במשך השנה והכל ללא השגחה. היו גם פעמים שרצה להקים "מסעדה כשרה" עם "שייגץ" זה או אחר, פתוחה בשבת וללא השגחה "משום שברומניה אפשר להקל". הוא גם חלם לתת "כשרות" למוצרי "תנובה" מרומניה - שנעשו בחילול שבת, עם חלב עכו"ם ושומן מהחי, כדי שייצאו אותם למערב אירופה. גם זה ירד וברוך ה' "תנובה רומניה" נסגרה. כאמור, במטבחו היו ה"משגיחים" גויים גמורים מחופשים ל"דתיים". באחרונה ממש ניראה נפתלי  בערב שבת עוצר את רכבו ושולה סירי מאכל מוכנים שהוכנו בבתי מחללי שבת "למהדרין" ואח"כ יועדו הסירים ל"עונג שבת" שלו. ילדיו אוכלים אצל מחללי שבת ואף כאלה שנשותיהם נוכריות. חלק מהבשר שהגיע ל"עונגי השבת" שלו הובא משיירי "שחיטה" שביצעו יבואנים ישראלים עם נוכרים בארצות מפוקפקות וללא שום השגחה - דהיינו, טריפות ונבלות ממש! גם פרשת שותפותו עם ה"שייגיץ" ברוך טיטלבאום - תחת הכשר ה"וולווע" למצות, ללא משגיחים ידועה וזכורה ושם טען לפני רבני חב"ד כי "הכל למהדרין", כמובן עד שכל הכנופיה נתפסה. באותם ימים שלח להכשרים אלה או אחרים גויים גמורים במסווה "יהודי" עפ"י רשימה שערכה לו פוקרת מהסוכנות הציונית ברומניה - גב' טובה בן נון. היתה תקופה קצרה שהרב לנדא מבני ברק בחן את מהימנותו של דוייטש אך מיד אח"כ הפסיק את ההתקשרות עימו. לא במקרה ברחו בשנים האחרונות מרומניה שלושה שליחי חב"ד שנקעה נפשם מנפתלי ומטרפותיו. הללו הם הרב שי גרליצקי, ר' משה סטאריקס ועוד שליח בשם ר' נחום. לפניהם ברח שליח בשם ר' יוסף חיים.
   באחרונה החל נפתלי שוב ב"יצוא" לישראל. מספר ישראלים קלי דעת החליטו לפתוח בעיר פלויישטי מפעלי "וואפלות" ומאחר ושום הכשר ישראלי, אירופאי או אמריקאי לא היה מוכן לתת את חותמתו ל"כשרות" המפוקפקת של אותם ממתקים הגיע ה"שייגי'ץ" נפתלי ונתנו. והנה איזה משגיח בחר הליצן למנות? ה"משגיח" שמונה בשנתיים האחרונות שמו מריוס הרשקו. זהו צעיר יהודי מתבולל בסוף שנות ה-20 שנזרק כבר לפני מספר שנים מלהיות פועל בבית החרשות למצות בבוקרשט (אז  היה ביה"ח תחת פיקוחו הכשרותי של "חוג חת"ם סופר" בני ברק) משום שלעג למנהגי ישראל , התגרה במשגיח שהובא מישראל והכלים את פניו ואת הדת היהודית. מריוס הלה הוא כופר בעיקר המסרב לחבוש כיפה מחוץ לבית הכנסת ועוקץ בשאלות אפיקורסיות כל יהודי מאמין. והנה אותו פוקר ועובר על כל העבירות נהפך ל"משגיח" של אותם ממתקים - הנעשים גם בחילול שבת ועם חומרים טרפים. מר לסרי - האחראי על ה"יבוא" ברה"ר מגלגל שוב ושוב עיניו לשמים כשהוא שומע על העלילות של נפתלי בטענה כי "אבל זה שליח חב"ד"...
   פרשה נוספת שהתרחשה באחרונה היא פרשת העופות הטרפים. בשנים האחרונות שוחט הרב בלינוב מצרפת במשחטות של עופות ברומניה (בעיקר בערים פלויישטי ופיטשטי) ואילו נפתלי טען שוב ושוב לאנשיו כי "אני לוקח למטבח שלי ולמכירה עופות משם". עוד לפני שחיטותיו של הרב בלינוב החל נפתלי להביא עופות מגבול רומניה - בולגריה שאח"כ נודע כי נוצותיהן נמרטו בלמעלה מ-45 מעלות חום! והנה לפני פחות משלושה חודשים הסתבר איזה עופות לוקח נפתלי מהרב בלינוב. ריב שפרץ בין הרב בלינוב לרומנים - על מחיר העופות, גרם לרב בלינוב להותיר בשטח המשחטה למעלה ממאות עופות שהיו לא בדוקים ולא מוכשרים ונותרו יותר מיממה זרוקים בשטח ללא עין יהודית. לנפתלי זה לא הפריע לשלוח את הרכב שלו עם הנהג הנוכרי ולהביאם למטבחו ואף למכור אותם לכל דכפין , ואף לשומרי שבת מישראל! לא פעם בעבר כששאלוהו סטודנטים ישראלים באשר לכשרות מוצריו הוא צעק עליהם -  מלוא גרונו הניחר, "אם אני אוכל אז גם אתם יכולים לאכול"!
     כל מה שניכתב כאן נועד להזהיר מפני ה"כשרות" של נפתלי דוייטש ברומניה באצטלה של  "חב"ד". מכתב זה נשלח גם לראשי חב"ד בנפרד. בקיץ הקרוב מתיירים לא מעט יהודים שומרי כשרות ואף דתיים וחרדים במדינת רומניה ויתקלו באוכל של "בית חב"ד בבוקרשט", בירת רומניה, או ב"מסעדה הכשרה" בעיר הקיט ההררית ברשוב. עליהם לדעת כי האוכל טרף, ה"השגחה" היא של מחללי שבת וכו', וגם לנפתלי דוייטש אין בעיה לאכול ממנה כפי שמנחם הכהן אכל את אותם מאכלים טרפים בקנטינות הטרפות של הפדרציה המתבוללת.
    אך יש להיזהר מרעיון נוסף. באחרונה העלה נפתלי ה"שייגיץ" רעיון חדש-ישן. ושמו יין. כ"מומחה" ליין נסך או יין שתכולתו עלתה על ייצורו הוא מתכוון שוב להביא בסתיו תשע"ג קבוצה תמימה של בחורים ואברכים מחב"ד ולייצר עימם כמות קטנה של יין אך לאחר שהללו ייסעו תהיה ליין זה ברכתו של הבבא סלי לערק שלו בעבר , וממאות עד אלפים בודדים של בקבוקים יתווספו עשרות אלפי בקבוקים חדשים שלא יוצרו קודם לכן בידי הבחורים והאברכים מחב"ד. קרי, יין נסך נוסף יתווסף ויגיע גם לבתים של טובי חב"ד ואף יהודים דתיים וחרדים אחרים. ראו הוזהרתם!!!